divendres, 4 d’octubre del 2013

UNS QUANTS CANVIS

Aquests dies estic modificant una mica el format del Tardes de Birres. Encara no sé on vull arribar ni què vull fer exactament, de manera que ja veurem com acaba tot plegat.

Ara és un bon moment per explicar-vos d'on ve el nom del blog. Quan estava configurant-lo per primer cop el Blogger em va demanar que li posés un nom. Vaig pensar que el nom era una cosa seriosa i que ja el decidiria més endavant, però ell insistia: el volia en aquell moment precís. Era divendres o dissabte i em va venir al cap el missatge de text que una vegada, a Alacant -en una Edat llunyana i quasi mítica en la qual no hi havia watsaps-, va enviar-me el meu amic Sergio: "Aquesta tarda hi ha amenaça de pluja de birres!". Les birres van donar pas a les palometes (crec que en diuen així, una mena de combinat infaust d'anís i aigua que fot unes patacades que Déu n'hi do). Després, una dutxa ràpida i a sopar, que no ha estat res. Dolça i enyorada juventut quan, Los bares no se cerraban/cada noche en punto/a la hora señalada.

Doncs ja ho veieu: tot plegat ve d'una tarda de birres maratoniana a Alacant (pels alacantins, un divendres qualsevol).

Avui que estic nostàlgic i no tinc temps per escriure us deixo amb en Loquillo: