dimecres, 10 d’octubre del 2012

M'AGRADA!

El gat de Schrödigner va prenent cos, i si no hi ha res de nou veurà la llum durant el mes de novembre. De moment he creat el blog amb el mateix nom (podeu accedir-hi fent clic al costat dret), que a banda de promocionar la novel·la servirà per ampliar alguns continguts i il·lustrar-ne d'altres. També he creat una pàgina al Facebook. Sembla ser que ara ja no deixen que facis un perfil de la novel·la com si fos una persona (que és el que feia tothom) i t'obliguen a obrir una pàgina. Per desgràcia, ha desparegut misteriosament el quadre que em permetia convidar a la gent perquè fessin un "m'agrada". Potser ja no apareixerà més, qui sap on ha anat a parar. El tema em preocupa, ja que no vaig tenir temps de convidar a tothom (només anar per la lletra P -vaig començar per sota-). De manera que si estàs llegint això i tens Facebook, fes un "m'agrada" al gat de Schrödigner. I si pots compartir-ho molt millor. Gràcies infinites.