divendres, 18 de maig del 2012

SÓC UN MASCA



Per motius logístics he canviat temporalment de gimnàs, tornant a un que feia anys que no anava. No hi ha lluitadors professionals, ni gegants hipermusculats, de manera que m'hi sento una mica més còmode. El dilluns vaig tenir un bon dia i vaig lluitar bé. Mentre era la dutxa sentia dos nanos que parlaven de mi:

- Hoy el de las gafas ha peleado bien.
- Sí. Cuando yo empecé él ya estaba. Era de los mascas.

Vaig posar-me molt content de que em consideressin un masca. No sé exactament què vol dir, però crec que és un compliment. Al gimnàs on anava abans de lesionar-me el turmell mai deien coses tan maques de mi. Entre ells es deien loco, máquina o negro, malgrat que la majoria eren blancs.
Hi ha una dita que mai sé si l'utilitzo bé. Ni tan sols sé si va exactament així. Diu: Prefiero ser cabeza de ratón que cola de ratón. O era al revés? Sigui com sigui, em sembla que val per aquesta situació.