dimarts, 29 de novembre del 2011

ENEMICS



És estrany: la foto robada que vaig penjar l'altre dia ha desaparegut sense deixar rastre. No entenc què ha passat. Em faria il·lusió que un pirata hagués atacat Tardes de Birres. Això voldria dir que tinc enemics, que és una cosa que sempre et fa sentir important. De fet, diuen que la rellevància d'un home es medeix per la magnitud dels seus enemics. Com més poderosos siguin, millor. Si són uns nyicris malament rai, caldrà esforçar-s'hi més.
Alguna vegada he rebut algun correu queixant-se de tal o qual post (i això que sempre intento ser respecutós, però és impossible caure bé a tothom). Un cop un freak va dir que Manual de Supervivència era el plagi d'un llibre que jo no sabia ni que existís, i que després d'investigar-lo vaig descobrir que s'assemblaven tant com un ou a una castanya. A dia d'avui encara em pregunto on va veure-hi un sol element en comú.  Seria com dir, posem pel cas, que les novel·les de Dan Brown estan inspirades en el Senyor dels Anells. Però a banda d'això, poca cosa més. És, sense cap mena de dubte, una mostra de la meva poca importància.