dilluns, 17 d’octubre del 2011

DISTENSIÓ DE LLIGAMENTS DE GRAU QUASI DOS

Aquests dies no he pogut escriure gaire perquè vaig amb croses -tinc una distensió de lligaments al turmell esquerre- i no puc pujar a l'estudi de casa meva, l'únic lloc del pis on tinc connexió a Internet. Si us compreu un dúplex procureu que no tingui una escala de cargol, perquè si no, passen aquestes coses. Si algun amic informàtic llegeix això i té la bondat de passar per casa a configurar el WiFi (jo no en sé) el convidaré a una cerveseta.
Quan vas amb croses el món es torna perillós de cop. El terra es ple de catifes, cables i tota classe d'objectes que la gent posa allà perquè tu hi ensopeguis. Quasevol contacte amb el teu turmell és dolorós i tu tens els nervis a flor de pell, espantat de perdre l'equilibri i recolzar fatalment el peu al terra. Has d'aprendre a fer-ho tot altra vegada, des de caminar fins a pujar escales, passant per dutxar-te i portar objectes amunt i avall. Avui m'han canviat les venes per una fèrula de guix, que pesa moltíssim i em fa la vida encara més complicada. Amb la dona embarassada de molts mesos he escollit un moment ben inoportú per destrossar-me els lligaments.