dissabte, 16 de juliol del 2011

SETÈ CEL

Fa mesos vaig saber que Manual de Supervivència havia estat preseleccionat per optar al premi Setè Cel, que cada any organitzen l'ajuntament de Salt i la xarxa de biblioteques públiques. Doncs bé, fa pocs dies vaig saber que estic entre els cinc finalistes. El meu sensei Vicenç Pagès va guanyar aquest premi l'any passat, i en Miquel Pairolí, que al cel sigui, fa dos anys. També la Teresa Roig i en Jaume Cabré. Aquest any hi ha en Jordi Puntí i en Lluís Muntada. Enmig d'aquesta gent em sento com es devia sentir en Rocky Balboa a la primera pel·lícula, quan només era un boxejador de tercera i un pinxo del port (més o menys com jo) i li donen l'oportunitat de lluitar contra l'Apol·lo Creed. El divendres que ve serà el dia del gran combat.
De d'aquí vull donar les gràcies a la gent que em va preseleccionar i a tothom qui em va votar. Tal com va dir en Rocky Balboa (més o menys): "És un honor haver boxejat amb l'Apollo Creed. Li vull donar les gràcies". Doncs el mateix dic jo: ser-hi ja és un honor.
Aquí  hi surten totes les obres finalistes.