divendres, 1 de juliol del 2011

COSES QUE INTENTARÉ NO FER

Hi ha una sèrie de coses que, quan sigui pare, em comprometo a no fer. Les faig públiques perquè si  incompleixo la meva paraula pogueu tirar-m'ho a la cara. Sentiu-vos lliures de fer-ho:
- Sota cap concepte enviaré ecografies del meu fill per correu electrònic als meus amics i coneguts.
- Quan neixi el nen o nena no enviaré sms ni correus electrònics fent veure que sóc el propi nen/a que els envia.
- No faré soci al meu fill de pocs mesos de cap entitat esportiva ni d'un altre tipus. Tampoc aniré a manifestacions amb el cotxet ni li faré dur pancartes amb lemes polítics.
- No substituiré la meva foto del Facebook per una del nadó.
- Si finalment bategem al nen/a, a les invitacions no hi figurarà ell/a com a amfitrió, sinó jo i la meva dona.
- Procuraré, dins del possible, no donar la tabarra als meus amics que no tenen fills, i no intentaré convèncer-los que és la millor experiència del món, encara que jo ho pensi.
-  Quan estigui amb gent que no té fills em comprometo a no queixar-me durant gaire estona del preu dels bolquers.
- Em comprometo a no dir frases del tipus: "I vosaltres, què fareu?" o "Se us està passant l'arròs".