dijous, 6 de gener del 2011

NOMÉS DUES COSES (i us deixo jugar amb el que us han dut els Reis)

Primera: Manual de Superivència figura entre les obres que opten al premi Setè Cel, que organitza la Biblioteca Pública de Salt. L'any passat va guanyar-lo el meu sensei, en Vicenç Pagès, amb la magnífica novel·la Els Jugadors de Whist. Donat que competeixo amb gent de la talla de l'Empar Moliner, en Xavier Bosch i el meu admirat Jordi Cussà les possibilitats de guanyar són dramàticament baixes, per no dir inexistents. Malgrat tot, és un honor que m'hagin preseleccionat. La primera fase del premi és una votació popular. Si algú té ganes de votar  ha d'anar aquí.

Segona: Fa poc vaig rebre dos mails diferents preguntant-me on es podia trobar Manual de Supervivència. A Girona no hi ha d'haver problema: és a la 22, a la Carlemany, al Context, a Can Geli i potser a alguna banda més. A Barcelona la cosa és una mica més complexa perquè hi ha hagut  problemes de distribució. Sigui com sigui, es pot trobar fàcilment a la llibreria Proa (al carrer Rosselló) i a la Catalonia (al costat de la Plaça Catalunya). També es pot trobar a la llibreria Laie (Pau Claris) i potser a la Bertrand (Rambla de Catalunya). De l'ABACUS tinc informes contradictoris: uns diuen que sí i uns que no. Si algú en treu l'aigua clara i m'ho fa saber (o m'indica algun altre lloc que jo desconegui) li ho agrairé. Online es pot aconseguir aquí.