diumenge, 26 de setembre del 2010

LA MARISSA

Avui al matí, al correu intern del MySpace, he rebut un mail en anglès d'una noia que es diu Marissa. Segons la foto (que s'ha fet ella mateix amb el mòbil a l'estil teen) és una noia molt guapa, guapíssima. Deu tenir uns vint anys. Dolços vint anys. Segons m'ha dit, és soltera i està buscant un home per a ella sola (?!). La Marissa em demana les coses normals que se solen demanar en aquestes situacions: que estigui al seu costat quan ella el necessiti, que l'estimi com mai ningú l'ha estimat, que pugui mantenir una conversa (sobre què, em pregunto jo) i tota la pesca.
La primera reacció ha estat d'estupor absolut: tinc el compte obert del MySpace de fa poc i encara no he après a fer-lo anar. L'altre dia vaig penjar-hi una foto però tampoc surto tan guapo com perquè les teens em bombardegin amb mails d'amor. Mica en mica he anat comprenent que la Marissa ha enviat el mateix correu a dotzenes de persones, vés a saber amb quines intencions. Probablement la Marissa en realitat és un obès solitari fent-se passar per tia, o alguna empresa que vol fer publicitat. No ho sé. El que sí sé és que la noia de la foto és prou guapa com perquè no li calgui buscar parella per Internet que, com tothom sap, és territori incert. 
No sé què faré amb el Myspace. Començo a veure que no és l'espai ideal per a promocionar una novel·la. La Marissa, sigui qui sigui en realitat, no crec que sigui bona lectora.