divendres, 10 de setembre del 2010

EL DESAFIAMENT DE LES CENT FLEXIONS


L'altre dia em vaig quedar sense lectura a la platja. Com que no puc estar gaire estona sense fer res, vaig anar al  quiosc i vaig comprar la revista Men's Health. No l'havia comprat mai abans, jo sóc un home FHM. A les pàgines centrals vaig trobar-hi el Desafiament de les 100 flexions, un programa d'entrenament que, si el segueixes fidelment, et permetrà fent un centenar de flexions de braços d'una tirada. O això em van jurar els de la revista.
Vaig decidir intentar-ho. El programa està dividit en sis setmanes, al final de les quals hauries de ser capaç d'aconseguir el número màgic. La primera setmana va ser molt fàcil. La segona, amb més flexions, em va costar força més. Ara estic a la tercera i em temo que l'hauré d'allargar: sóc incapaç d'acabar-les. No és el nombre de flexions sinó el temps de recuperació entre sèries. Com pretenen que descansi només 45 segons? Generalment entre sèrie i sèrie poso la rentadora,  llegeixo un capítol sencer d'algun llibre o faig una migdiada sobre el tatami.
Demà sabré si puc passar a la quarta setmana. Començo a pensar que és una estafa i que m'han enganyat. La revista FHM mai ho hauria fet.